Prompt qualified technical support upon request.

“Mega-F” company provides professional technical support to its partners and customers.

Contact “Mega-F” specialists to solve the required question.

For clients’ convenience we have prepared subheads for prompt information search about the products and software, including answers for the most frequent questions, manuals and terms of warranty service.

Please consider that it is possible to solve technical questions on the phone, by calling unified technical support service. Calls on the number of technical support are free of charge, both using mobile phones and stationary phones registered in Moscow, Saint-Petersburg and all Russian regions.

You may receive the required information at the personal manager in your region.

Обращение в службу технической поддержки

Необходима консультация специалиста?

Обратитесь в службу технической поддержки компании, позвонив на бесплатную Горячую линию по телефону:

8 (800) 555-39-21

Необходимо обновить программное обеспечение?

Загрузите карты установок, CAN-прошивки и программное обеспечение в разделе загрузки программного обеспечения.

Воспользуйтесь быстрым поиском ПО

Перейти на портал техподдержки

Ответы на вопросы

Форум «МЕГА-Ф»

Оставьте запрос на техническом портале, созданном для специалистов официальных дилерских салонов и установочных центров.

Перейти на портал

FAQ – вопросы и ответы

Специалисты компании составили список ответов на вопросы, которые волновали пользователей автомобильных охранных систем.

Вопросы о продукции SCHER-KHAN

Вопросы о продукции PHARAON

Гарантия и ремонт

Инструкции

Инструкции SCHER-KHAN

Инструкции PHARAON

Инструкции CARMEGA

 

Гарантия на продукцию 

Расширенная гарантия 5 лет на автомобильные охранные системы SCHER-KHAN

Перейти на сайт

Гарантия 3 года на продукцию PHARAON

Адреса технических центров

Гарантия 12 месяцев на продукцию CARMEGA

Подробная информация

 

Contact support

Need consultation of a specialist?

Contact technical support service by calling hot line (free of charge):

8 (800) 555-39-21

Need to update software?

Download installation sheets, CAN-firmware and software in software section.

Use quick search for software

Go to portal of technical support

F.A.Q.

“Mega-F” forum

Leave a query on a technical portal, developed for specialists of official dealer centers and installation centers.

Go to portal

FAQ – questions and answers

Specialists of the company have prepared a list of answers to the most frequent questions of users of car alarm systems.

Questions about SCHER-KHAN products

Questions about PHARAON products

 

 

Warranty

Manuals

Manuals for SCHER-KHAN

Manuals for PHARAON

Manuals for CARMEGA

Warranty 

Extended 5-years’ warranty for SCHER-KHAN car alarm systems.

Go to site

3-years’ warranty for PHARAON products.

Addresses of technical centers

12-months’ warranty for CARMEGA products.

More information